OKK-Areena, Marin ryhmä, Nucan treeni 19.4.2007

Treenissämme saimme kokeilla vauhdikasta etenemistä. Hitsi, huomasin jo valmistautuessa, että Nucca oli jälleen oma itsensä ja täynnä energiaa. Se ehti käydä vetämässä Aata mennen tulleen ja palatessa ennen kuin ehdin mitään edes aloittaa. Mutta heti kun otin koiran kunnolla hallintaan, niin turha touhottaminen loppui.

Eteneminen sujui aika hyvin, mutta mutta, miten minulle onkin niin vaikeaa se takana leikkaaminen. Siinä minulla onkin työmaata! Pakko oppia tekemään takaaleikkaukset, sillä jos väännän valsseja joka paikkaan, niin pysättelen Nucan vauhdin ihan turhaan. Hmmmm....

Mutta tyytyväinen olin Nucan intoon työskennellä. Pujottelussa on vauhtia. Olihan siellä tökköjä, mutta ne on täysin minun omaa syytäni. Koissu menee sinne minne minä sitä ohjailen ja kun ohjaan huonosti, niin silloin tulee tökkö.

Nämä oli nyt tämän talvikauden viimeiset Marin vetämät harkat. Kiitos Mari kuluneesta kaudesta. Ensi viikolla pidämme ryhmän kanssa vielä harkat, mutta ilman vetäjää. Kiitos kaikille treenikamuillekin. Meillä on olut upea ryhmä!